In Studio 21 werden gister- avond veel retailprijzen uitgedeeld, maar ook een reclameprijs, de Adformatie Retail Reclame Prijs. En die werd toegekend aan de Drie Dwaze Dagen-campagne van De Bijenkorf, gemaakt door reclamebureau Selmore. De campagne omvat ook com- mercials. Wat de vakjury zei staat hier. Zelf zag ik het nergens genoemd tot mijn verbazing, maar deze internetreclame, van bureau Yune, mag er ook zijn.
Lees ook:Spa wint Gouden Loeki / MAART vóór Energie:direct en Tempo Team
Lees ook:Personal Shopper-leed in spotje Bijenkorf’s Drie Dwaze Dagen
Lees ook:Gouden Loeki 08: mei-winnaars Ohra, Bavaria en Eneco gaan door
Lees ook:Eerste Babyrockband maakt reclame voor Negenmaandenbeurs Rai
Lees ook:Adidas-campagne laat David Beckham schilderen (en vertellen)
Ik vind de aanplakbiljetten met roofdieren / roofvogels / enzovoort die er aan de etalage hingen ook erg sterk gevonden. Een ervan heb je bij je bericht geplaatst, zie ik.
Edit: Ik zie gelijk dat ik een foutje heb gemaakt… die aanplakbiljetten zijn precies hetgene wat beloond werd, en níet het filmpje. Ik zit half te slapen.
Geeft niets hoor, Wwz, komt vast door die Dolle Dwaze Dagen (:-)