Drie Dwaze Dagen-campagne Bijenkorf wint Retailprijs Adformatie

In Studio 21 werden gister- avond veel retailprijzen uitgedeeld, maar ook een reclameprijs, de Adformatie Retail Reclame Prijs. En die werd toegekend aan de Drie Dwaze Dagen-campagne van De Bijenkorf, gemaakt door reclamebureau Selmore. De campagne omvat ook com- mercials. Wat de vakjury zei staat hier. Zelf zag ik het nergens genoemd tot mijn verbazing, maar deze internetreclame, van bureau Yune, mag er ook zijn.

Lees ook:Spa wint Gouden Loeki / MAART vóór Energie:direct en Tempo Team
Lees ook:Personal Shopper-leed in spotje Bijenkorf’s Drie Dwaze Dagen
Lees ook:Gouden Loeki 08: mei-winnaars Ohra, Bavaria en Eneco gaan door
Lees ook:Eerste Babyrockband maakt reclame voor Negenmaandenbeurs Rai
Lees ook:Adidas-campagne laat David Beckham schilderen (en vertellen)

3 reacties op “Drie Dwaze Dagen-campagne Bijenkorf wint Retailprijs Adformatie

  1. Wwz

    Ik vind de aanplakbiljetten met roofdieren / roofvogels / enzovoort die er aan de etalage hingen ook erg sterk gevonden. Een ervan heb je bij je bericht geplaatst, zie ik.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Wwz

    Edit: Ik zie gelijk dat ik een foutje heb gemaakt… die aanplakbiljetten zijn precies hetgene wat beloond werd, en níet het filmpje. Ik zit half te slapen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.