Loeki de Leeuw even terug in WK-campagne van Samsung

Loeki, tot 2004 hét boegbeeld van de STER-reclame, is vanavond weer even terug in de media, als onderdeel van de WK-campagne van Samsung. De leeuw speelt een rol in de nieuwe tv-commercial voor Samsung LED-TV, in te zien op alle populaire zenders. Dit meldt vaksite Adformatie vanochtend. Commercial en andere media-uitingen, inclusief b.v. online op Facebook, zijn gemaakt door reclamebureau Quince. Gedurende het WK wordt Loeki ingezet voor alle promotionele activiteiten van SamsunLoeki Samsungg rond het WK, met kansen op diverse prijzen. De terugkeer en vernieuwing van Loeki -klik voor meer achtergrond over de STER-leeuw- kwam tot stand i.s.m. eigenaar Louise Geesink, dochter van Loeki’s geestelijke vader Joop Geesink. PS Het spotje is voor ‘t eerst te zien vanavond, 8 juni, rond 19:50 uur na het RTL 4 journaal en vóór het RTL Weer. Nu maar hopen dat-ie ook goed is, na al die aandacht vooraf …

Lees ook:Loeki de Leeuw weer in de spotlights gezet na afwezigheid van tien jaar
Lees ook:Wie volgt Goeiemoggel op? Stemmen op Gouden Loeki 2008 kan nu nog
Lees ook:Reclamebureau Lowe heeft z’n gestolen Gouden Loeki’s weer terug
Lees ook:Walk-in fridge/Heineken winnaar Gouden Loeki 2009
Lees ook:Gouden Loeki 2011 voor Ali B’s ‘Altijd samen’ van T-Mobile en reclamebureau Etcetera (2e: Gamma/Bouwsteentjes/TBWA)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.