Nescafé schiet kop koffie de ruimte in – zonder George Clooney

Mooi gemaakt, fascinerend om te bekijken, deze commercial. En weer scherp te zien op YouTube, ook nog in YT’s ”breedbeeld.”  Thank you, YouTube. Nescafé France lanceerde een kop koffie in de ruimte, ter herontdekking koffie, de Espresso variatie.  “Space Experience” duurt slechts 30 seconden en is gemaakt door reclamebureau Publicis in Parijs, de animatie is van Akama. Knap allemaal. Maar geef mij ”onze” George Clooney en zijn Nespresso maar. Koffie, dan denkt je toch aan iets heel anders, dan aan outer space. Dan is er geen koffie.  Via The Inspiration Company.

Lees ook:Primeur! De nieuwe George Clooney Nespresso-spot, ‘George Who?’
Lees ook:George Clooney gebruikt voor Fair Trade-druk op Nespresso
Lees ook:George Clooney tekent bij: meer reclame Nespresso/Nestlé
Lees ook:In spot The Swap loopt Nespresso’s George Clooney blauwtje bij ‘Miss Volluto’
Lees ook:Naakt model man moet Clooney doen vergeten in Nespresso spotje

2 reacties op “Nescafé schiet kop koffie de ruimte in – zonder George Clooney

  1. Pi

    Dit is Coca Cola style, die waarin dat flesje in de automaat een heel avontuur in een animatie-achtige wereld beleeft. Maar bij Coca Cola past het beter.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.