George Clooney gebruikt voor Fair Trade-druk op Nespresso

”Sorry, George…” De Zwitserse organisatie Solidar heeft een spot gemaakt om het het dure koffiemerk Nespresso, lees natuurlijk het eveneens Zwitserse Nestlé, onder druk te zetten eerlijke koffie te verkopen, meldt site Joop. Solidar maakt daarvoor gebruik van het gezicht van het dure koffiemerk: George Clooney. De acteur is immers vredesactivist (Darfur) en VN-ambassadeur. Kijkers worden opgeroepen met hem te mailen en zo Nespresso tot actie te manen. Mailen met Clooney kan via de website van Solidar.

Op You Tube zegt de Zwitserse organisatie zelf: ”If Nespresso had a choice, no-one would watch this commercial with George Clooney. Ask George Clooney to commit to fairly traded coffee on http://www.solidar.ch | Script by Spinas Civil Voices – Film by Alexander Meier.”

Lees ook:Primeur! De nieuwe George Clooney Nespresso-spot, ‘George Who?’
Lees ook:George Clooney en John Malkovich in nieuwe ‘Taxi’ commercial die je zelf opnieuw kunt regisseren
Lees ook:Concurrent Lavazza: George Clooney’s nieuwe Nespresso-spots zijn gepikt
Lees ook:George Clooney weer grappig: na Nespresso nu in Martini-spotje
Lees ook:Clooney aan het werk voor de Blauwhelmen van de Verenigde Naties

Eén reactie op “George Clooney gebruikt voor Fair Trade-druk op Nespresso

  1. Roland Hülzenbecher

    George, indien je dadelijk stopt met de spot is alles je vergeven.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.