Celebrations-snoepje moet staan voor feliciteren en verjaardagen

Zeg je Celebrations, dan denk je aan snoepen. Maar dat moet veran- deren. Want de ''merkbeleving moet verhoogd, door de naam synoniem te maken met feliciteren en verjaardagen'', zegt het reclamebureau. Voor Mars Nederland's werd een aardige, YouTube-achtige aanpak bedacht met een felicitatiepodium erisereenjarig.nl. De meest originele boodschappen erop worden vervolgens uitgezonden op nationale tv of -radio óf komen in een landelijk dagblad. In bijgaand (voorbeeld)spotje is het op kantoor een puinhoop omdat alle medewerkers een felicitatiefilmpje maken voor de baas. In een andere feliciteert een lief klein meisje haar oma.

 

Lees ook:Mister Calvin Klein klaagt over reclamekeuze voor ‘alleen maar populaire’ Kendall Jenner
Lees ook:Geen STER-reclame vandaag op dag nationale rouw
Lees ook:Stemmen op 52 bedrijven voor Business Succes Award 2014
Lees ook:Kaartverkoop Symphonica in Rosso met Doe Maar van start
Lees ook:Club psychische patiënten wil radioban op spotje met Napoleon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.