Stemmen op 52 bedrijven voor Business Succes Award 2014

Beste bedrijf 2014 Business SuccesZorgvuldig geteld, 52 bedrijven dingen mee naar de Nationale Business Award 2014, blijkt uit deze advertentie vandaag. Stemmen kan vanaf zaterdag 10 januari, want dan, om 14.00 gaan de lijnen open. Elke zondag om 12.55 uur en zaterdag om 13.30 uur is er ook aandacht voor op RTL7. KLIK om de advertentie achterop De Telegraaf vandaag om te vergroten. Hopelijk zijn de bedrijven dan herkenbaar aan hun logo’s. Dat Nationale Business Succes Award Instituut feliciteert de 52 bedrijven in de advertentie met hun nominatie en ‘onderscheidend vermogen.’ De site meldt voorts dat het TV-programma De Succesfactor op RTL7 elke week in het teken staat van businessformules, zakelijke strategiën en tactieken. De branchewinnaars van de Nationale Business Succes Award komen in dit programma aan het woord en delen over hun visie op succes. Zit commercieel knap in elkaar, deze competitie. Wat een (betaalde) publiciteit, zeg. Hoeveel zouden deelnemers wel niet moeten betalen om mee te doen en zo kans te maken op een nominatie, vragen we ons af.

Lees ook:Reclamemuziekmaker Hans Brouwer van MassiveMusic wint Amsterdam Business Award 2011
Lees ook:Voda: Power to you tegen TVOH’s Chris, Erwin, Iris en Paul
Lees ook:Strijdkrachten kopje kleiner, maar Taptoe op volle kracht
Lees ook:‘Web-only’ bedrijven maken steeds meer reclame op de tv
Lees ook:ABN Amro lonkt naar oude klanten van bank per advertentie

2 reacties op “Stemmen op 52 bedrijven voor Business Succes Award 2014

  1. Teus Verhoef

    ik kan antwoord geven op jullie laatste vraag. Om ‘branchewinnaar’ te worden dien je het mediapakket af te nemen. Deze kost € 15.000 euro. Dus het is puur reclame. Ze hebben werkelijk geen enkel idee bij welke bedrijven ze op bezoek gaan. Door deze, voor hun onbekende bedrijven, ‘branchewinnaar’ te noemen overschrijden ze naar mijn mening een grens. Ze geven de consument een vals gevoel van zekerheid. Zou radar of de consumentenbond iets aan moeten doen.

      /   Beantwoorden  / 
  2. erik verhoeven

    Heb 2 jaar geleden meegedaan. Vond het een leuk concept. Tuurlijk is het een commercieel verhaal maar je krijgt er behoorlijk wat voor terug. Het bedrag wat boven staat is niet correct. Ik betaalde 9.950,- voor het hele pakket. Leuke film, blije collega’s. Het heeft me meer exposure opgeleverd dan jaar lang adverteren in vakbladen. Dus niet zeuren mensen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.