Zoenende mannen of zoenend stel in spots van telecommer Orbitz

Toch opmerkelijk, deze commercials uit de VS. Eens niet iets over een spotje dat in de ban is gegaan vanwege een blote borst of grapje over zelfmoord. Telecommer Orbitz TKC maakte twee filmpjes, eentje special voor homo's, de andere voor hetero's. En best grappig ook, afscheid nemen op het vliegveld van je geliefde… wat als de vlucht vertraagd is? Orbitz handelt met deze aanpak naar zijn slogan, A step ahead. Maar Levi's doet niet voor ze onder. Eerder toonden we al de versie voor hetero's, hier, in dit AdAge-verslag, is ook de gay-versie te zien.  

Lees ook:Saai onderwerp leeft op in kunstig gemaakt spotje van Curry’s PC World
Lees ook:Steve-O van Jackass uit de kleren voor anti-bontcampagne Peta
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle
Lees ook:Ryanair rommelt weer met prijzen, reclamewaakhond blaft slechts
Lees ook:VN start wereldwijde campagne tegen e-scrap, elektronisch afval

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.