Saai onderwerp leeft op in kunstig gemaakt spotje van Curry’s PC World

The time has come for a new computer… step this way.’ Alweer van even geleden, nou, even, van oktober 2014, deze commercial van het Britse Curry’s PC World, de electronica retailer met die lekkere naam . Maar te mooi gemaakt door reclamebureau AMV BBDO London om niet alsnog te laten zien hier op Reclamewereld. Met een lekkere slogan ook  (als die nog bestaat): ‘It’s not the right

price if it’s not the right product‘. Ik kwam het ‘We start with you’-spotje (misschien is dát wel de nieuwe slogan) tegen omdat ie in Engeland een reclameprijs had gewonnen. Zie hier de behind the scenes video.

Lees ook:Het dramatische verjaarsfeest van beer, jager en Tipp-Ex
Lees ook:Zingende hondje in VW Polo wint Europese reclameprijs
Lees ook:De bankrover was even z’n Flyjumpers vergeten
Lees ook:Kijken! Luisteren! Scratch Perverts met NA Labs Inc.
Lees ook:Dirt Devil – Exorcist is heel eng spotje met stofzuiger-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.