Reclamemaker maakt geen ‘Schone Lucht’-campagne

Gisteren is in Amsterdam de campagne ‘Gezonde Lucht’ gelanceerd, maar de kenners van lucht bij uitstek (menen cynici) hebben ‘m niet gemaakt. Niet reclamemakers, waar de hoofdstad er zo veel van heeft, maar ‘Amsterdammers zelf’ (bijgaand een fietsende huisarts) maakten de foto’s, die als posters door de hele stad hangen. Zie de CAMPAGNE-pagina (zie ook gemeentenieuws). We lezen er ook wat Amsterdam eraan doet en wat wij eraan kunnen doen. Parkeervergunningen voor dure, zware auto’s zouden duurder worden, kleine relatief zuinige auto’s gaan minder betalen, is een van de belangrijkste maatregelen.

Lees ook:Betaalde digitale Telegraaf geïntroduceerd in advertpagina
Lees ook:Schone Zweedse lucht in de reclame bij Volvo
Lees ook:Waarom ‘reclamevrij’ de Publieke Omroep schaadt
Lees ook:Je huis zelf verkopen zonder makelaarskosten zegt Jaap
Lees ook:PwC: ‘Aversie tegen opdringerige online-reclame, vooral pop-ups’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.