‘Goedste webshop’-reclame voor goede en groene doelen

Goedste webshopGoed hè, die kreet: ‘Kopen is het nieuwe geven.’ De ‘goedste’ webshop van Nederland is Goedmarkt; ik kende ‘m niet. Nu wel, na de reclame-uitingen op o.m. Metro-stations en bijgaand reclamefilmpje te hebben gezien. Interessant initiatief. Schenk je product of dienst wordt ondernemers gevraagd en het publiek krijgt het verzoek om online wat te kopen; de opbrengsten gaan naar ‘sociale en groene projecten’ via partners Oranje Fonds en Natuurmonumenten. ”Iedereen wordt er beter van; de ondernemer, de koper en het goede doel!” roept de site. De onbekende blonde vrouw op de affiche is een ‘supporter’ die aardige dingen over het initiatief zegt. Ook aardig: plaatsing van de reclame-uiting met wat (te) veel tekst is mogelijk gemaakt door IVA Groep (kantoorinrichter) en buitenreclame exploitant Clear Channel, Hillenaar.

 

 

Lees ook:Actie 44 radiostations voor goede doelen (doel ook: mediumtype promotie)
Lees ook:Publieksprijs beste buitenreclame-affiche van exploitant JCDecaux
Lees ook:‘Mooiste voetbalseizoen ooit’-commercial Oranjesponsor ING
Lees ook:Ajax maakt shirtreclame voor Fonds Gehandicaptensport
Lees ook:Striptease op etiket (!) van biermerk Skinny Blonde

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.