Publieksprijs beste buitenreclame-affiche van exploitant JCDecaux

Woensdag 28 mei organiseert Buitenreclame-exploitant JCDecaux i.s.m. Stichting Affiche-Archief voor de vierde keer de verkiezing van het beste affiche. Er is een vakprijs en een publieksprijs, waarin we vooral zijn geïnteresseerd als publieksblog over reclame. Een ''vakkundige jury'' heeft uit zo'n 900 posters 18 uitingen/adverteerders genomi- neerd voor de publieksprijs, meldt het persbericht. De genomineerde posters worden in de week van de uitreiking van 24 t/m 28 mei geëxposeerd op het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse Pijp. Genomineerd voor de vakprijs zijn: G-Star Raw, Unox, Delta Lloyd, Albert Heijn en Reaal Verzekeringen. Deze adverteerders dingen ook mee naar de publieksprijs, samen met Jägermeister, Adez, Dienst Justitiële Inrichtingen, Financieele Dagblad, Libelle, Chrysler Voyager, Astma Fonds, Volkswagen Eos, Nissan Qashqai, DAG en Stichting Nederland Schoon

 

Op
28 mei worden in restaurant Barça op het Marie Heinekenplein in
Amsterdam de winnaars bekend gemaakt. Naast de trofee voor het beste
affiche krijgen de winnende adverteerders van JCDecaux ook een
Billboard/Vitrine®campagne ter waarde van € 50.000, meldt het
persbericht verder.

Lees ook:Stemmen voor Gouden Peperbus, publieksprijs voor buitenreclame
Lees ook:City FM en Café Fresco winnaars Gouden Peperbus-prijs JCDecaux
Lees ook:Wedstrijd: ondernemers maken eigen ‘Even Apeldoorn bellen’-filmpje
Lees ook:CBS Outdoor Creative Contest 07 om ‘beste reclamebillboard’
Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.