Windmolen op reclamemast promoot milieubeleggen bij ABN Amro

ABN Amro adverteert extra hard door, nu het overna- megevecht is beslist en de klanten behouden moeten worden (en nieuwe gehaald). Om extra aandacht te vestigen op ‘duurzame beleggingsproducten' is door buitenreclame-exploitant JCDecaux een ‘'echte'' wind- molen geplaatst op de Royal, de 44-meter hoge reclamemast, bij de splitsing A2/A10, waar volgens het bedrijf dagelijks 450.000 mensen passeren. Op de reclamedoeken erbij staat de tekst ‘'Windenergie groeit sneller dan de Chinese economie. Waar belegt u in.‘' De windmolen is 11m. hoog (al zou je dat niet zeggen van bijgaande foto) en heeft wieken van liefst 5 meter die meedraaien met de wind. Zou de molen ‘s avonds voor de verlichting zorgen? Die gaat trouwens uit op 27 okto- ber, de Nacht van de Nacht, georganiseerd door De Provinciale Milieu- federaties en Natuur en Milieu. Om zo te pleiten voor een milieuvrien- delijker Nederland.

Lees ook:ABN Amro’s zet 7,5 meter hoge parkeermeter langs snelweg
Lees ook:Alsof er een mannentekort is daar – Chinese advertentie voor Viagra
Lees ook:Meld je aan en/of doneer voor Nacht van de Vluchteling op 18-19 juni vraagt advertentie
Lees ook:Dove Sunshine reclamebillboard van 100 meter in Schipholtunnel
Lees ook:EK Voetbal-inhaker & grootste advertentie ooit voor gokclub Betfair

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.