Hoofsponsor KPN feliciteert Rijksmuseum in advertentie met online aanbieding ‘voor Nederland’

KPN feliciteert Rijks 1 jaarEen jaar ‘succesvol open’ na de verbouwing en, na het bezoek van Barack Obama, nog wereldberoemder dan voorheen. Hoofsponsor KPN feliciteert het Rijksmuseum in een advertentie vandaag en biedt ‘heel Nederland’ tegelijk de Online VIP Rondleiding door directeur Wim Pijbes aan. ”Een vogelvlucht langs de hoogtepunten van de Nederlandse schilderkunst. Vele beroemdheden gingen jou voor!” meldt de tekst in De Telegraaf (KLIK op advertentie om wat te vergroten). Bekijk de rondleiding vanaf morgen/zondag 13 april 10 uur op KPN/Rijksmuseum of

(moet dat niet zijn en/of-0MvO) bezoek van 13 t/m 19 april de digitale Rijkskunstgalerij op de metrostations van Amsterdam en Rotterdam. Oja, hashtag is #rijks1jaar

Lees ook:Advertentie Gemeente Amsterdam over Verordening Nuclear Summit/NSS 2014
Lees ook:Van Gogh-arrangementen bij Kras in de reclame
Lees ook:Pan A’dam beurs reclame voor kunst, antiek en design
Lees ook:Philips trots op PSV als oprichter en als fan meldt inhaak-advertentie
Lees ook:VW Bedrijfswagens haakt leuk in op opening Rijksmuseum

Eén reactie op “Hoofsponsor KPN feliciteert Rijksmuseum in advertentie met online aanbieding ‘voor Nederland’

  1. Niels

    Lieve help wat een creatieve armoede… Dan mag je een advertentie maken over een van de meest inspirerende plekken van Nederland, en dan kom je hiermee. ‘Hoera!’ Treurig. En lelijk. Hoe jammer.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.