Jubileumboek SAN-adverteerders opgenomen in bibliotheek Rijksmuseum

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst onlangs voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft voorzitter Paul Geraeds van de 25-jarige Stichting Adverteerdersjury Nederland/SAN het eerste exemplaar van het unieke SAN JubileSAN foto vz boek en rijksmuseumum Jaarboek 2013 (KLIK op foto om wat te vergroten) uitgereikt aan Marjolijn Meynen. Zij is Hoofd Communicatie & Marketing van het Rijksmuseum en Communicatievrouw van het jaar 2103 als zijnde verantwoordelijk voor de communicatiestrategie voor de heropening van het museum. Meynen verraste de aanwezigen met de mededeling dat het SAN Jubileum Jaarboek 2013 -thema Hollandse Meesters, In het licht van de toekomst- wordt opgenomen in de collectie van de bibliotheek van het Rijksmuseum. ”De stichting SAN beschouwt dit als een kroon op haar werk van de afgelopen 25 jaar!,” was het commentaar van SAN-directeur Frits Schuring. SAN-directeur Frits Schuring noemt het Jaarboek ”nu al een collector’s item voor marcom specialisten. Kijk maar naar de cover met een ‘selfie’ in de vorm van een porseleinen tegel, vervaardigd door de oudste onderneming van ons land: Koninklijke Tichelaar uit 1572. Een selfie als metafoor voor het thema: ‘Hollandse Meesters, In het licht van de toekomst’.”  Maar kijk vooral ook naar de inhoud, adviseert een persbericht van de SAN. ”Een overzicht van het allerbeste reclamewerk uit 2013 – inclusief dvd’s met RTV-commercials en casestory’s – gaat samen met verrassende visies en antwoorden op de uitdagingen die de toekomst stelt aan de Meesters van ons vak.”

Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het Jubileum Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde vandaag op 11 maart is begonnen. ”Ruim 200 adverteerders buigen zich over de 236 ingezonden campagnes.” De Nominaties worden op 20 maart a.s. vermeld op de website San Accent.

(De foto met Marjolijn Meynen en Paul Geraeds is gemaakt door Gerry Hurkmans).

Lees ook:Jaarboek St. Adverteerdersjury uitgereikt aan Jan Mulder
Lees ook:Louis van Gaal over belang nieuw Oranje uitshirt in voetbal-spotje Nike
Lees ook:Ruud Gullit’s Rijksmuseum-spots gefilmd door Jan de Bont
Lees ook:Adverteerdersprijzen SAN 2013 naar Terre des Hommes, KLM en reclamebureau DDB & Tribal
Lees ook:Hoofsponsor KPN feliciteert Rijksmuseum in advertentie met online aanbieding ‘voor Nederland’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.