Jaarboek St. Adverteerdersjury uitgereikt aan Jan Mulder

Het Jaarboek 2010 van de Stichting Adverteerdersjury Nederland/SAN is gisteravond in het congrescentrum van de NS door voorzitter Jan Paul van Heemskerck overhandigd aan oud-voetballer, columnist en tv-commentator Jan Mulder, ook bekend van zijn acteursrol in de Postbank-campagne. Dit vanwege het thema van het boek, ‘Op zoek naar de dialoog‘ (met de consument), waarover Mulder zijn licht scherp liet schijnen in een inleiding. De drukbezochte  bijeenkomst was met juryleden, sponsors en relaties.  Het SAN jaarboek, met 318 ingezonden reclamecampagnes uit het jaar 2010, bevat ook interviews over het thema met bekende adverteerders, reclamemakers en wetenschappers en interviews (van ondergetekende) met de winnaars van de prijzen Adverteerder van het Jaar (Bol.com), Reclamebureau van het Jaar (N=5), en Consistent Accent (Albert Heijn).  De nominatieronde is op 15-17 maart a.s. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de ingezonden campagnes. De genomineerden staan vanaf 24 maart op de SAN-site.

Lees ook:Jubileumboek SAN-adverteerders opgenomen in bibliotheek Rijksmuseum
Lees ook:Nieuwe prijzen erbij: Groene Effie, Smart Budget Effie
Lees ook:Negen bedrijven op reclame shortlists SAN Accenten 2013
Lees ook:Creatief Bas Engels van TBWA Reclameman van het Jaar
Lees ook:Longlisten ABC Accenten met 30 genomineerden bekend (adverteerders, reclamebureaus en consistentie campagnes)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.