Die Canadezen toch. Een voormalige leraar, Trudeau Jr, kiezen, ophouden met de IStaat te bombarderen in het Midden-Oosten, F16′s afbestellen en dan dit, haha. Op de markt gebracht zijn daar door fabrikant Hero -nee, niet van- wel van de heel speciale Think Pink Burgers. KLIK op bijgaands advertentie om iets te vergroten). Van de kosten van een broodje hamburger van Hero, dat samenwerkt met ACE Bakery voor de broodjes, gaat een dollar naar het Pink Ribbon-initiatief tegen borstkanker bijvrouwen, welbekend ook in Nederland. In dit geval naar de Canadian Breast Foundation afdeling Ontario. Maar nu die roze kleur, met dat woordgrapje in de hashtag #BeetCancer. Kanker kun je dus bevechten/beaten zeg maar, met roze broodjes met ‘natuurlijke, biet-kleurige, immuniteit-bevorderende sap van bieten…. Be a hero, en eet toch smakelijk, Canada . Meer informatie over de actie zie hier.
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.
Lees ook:Ron Roze lanceert campagne ‘Donate 1/8’ voor Pink Ribbon
Lees ook:Roze Mercedes A wint eerste Pink Ribbon Inhaak-award
Lees ook:Pink Ribbon zendt ‘verkeerd signaal’ uit met Heineken-sponsoring
Lees ook:Layla gaat niet uit de kleren voor Peta, maar voor Pink Ribbon
Lees ook:Veel borsten en rijmpjes in prima Nederlandse Pink Ribbon-campagne