PC’s? Gelukkig heeft Michael Phelps meer verstand van zwemmen

Zwemfenomeen Michael Phelps is hot, en wel een miljard aan sponsor- dollars waard vanwege alle medailles. Sponsors vechten elkaar al de rij uit. Vandaar deze twee virals, online commercials. Al dan niet betaald, opgenomen op de redactie van ESPN Sports Center, de Amerikaanse zender (Phelps zwemt kennelijk overal :-) . Phelps breekt alle records, maar ook computers. OK, een beetje aardig dan. Na de overlees de tweede korte viral, ook van reclamebureau Wieden + Kennedy in New York. Waarin Phelps merkt dat een redacteur zijn koffie op een van z'n medailles zet. Via Duncan's TV.

 

Lees ook:Dirk ‘breekt alle prijsrecords’ in inhaker OS Vancouver
Lees ook:Spotje toont knap veelzijdigheid van nieuwe Mitsubishi Outlander
Lees ook:Viral reclamefilmpje Marijnissen en SP breekt records
Lees ook:Michael Phelps zwemt naar OS Vancouver in Subway-spotje
Lees ook:Michael Phelps gestrikt door Kellogg’s voor doosmodelling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.