Grapje van de redactie van Telesport, het sportkatern van De Telegraaf, in de krant van vandaag. Het wakkere woorden- spelletje. Zullen ze blij mee zijn bij de Amerikaanse kinder- speelgoed fabrikant Fisher-Price, dochter van Mattel, die anders nooit de redactionele kolommen haalt. Of het moet voor een product re-call zijn. En ook niet (meer) lijkt te adverteren, hoewel, ik mis wel eens wat. En de jeugdige Deense prijsschieter/ reclameman Viktor Fischer (18!) van Ajax vindt het vast wel best zo, net als sponsor Aegon -;)
Lees ook:Ajax vrouwen- èn herenvoetballers in Aegon-advertentie
Lees ook:Sponsor Aegon bedankt ‘heel Ajax’ in afscheidsfilm
Lees ook:Aegon start zoekactie ‘limited edition’ Ajax kampioensshirt
Lees ook:Oud F-Side-leider Joark gaat uit z’n kanarie in Aegon’s Ajax-campagne
Lees ook:Dekker volgens Aegon ‘eerlijk over Ajax-FC Utrecht’ (3-0)