Oranje is ‘uit’ in spot One Path, nieuwe naam ING Australië

Weg met onze nationale kleur. Ruim op die leeuw… Per 15 november a.s. verandert de naam van ING in Australië en Nieuw Zeeland in One Path en die nieuwe naam wordt de markt in geduwd door het Britse reclamebureau M&C Saatchi. Ondermeer via bijgaande vrolijke commercial. Zoals bekend heeft ING al veel buitenlandse activiteiten van de hand gedaan. De vestigingen in Australië en Nieuw Zeeland waren al september vorig jaar overgenomen door ANZ, een grote Australische financiële dienstverlener. Op een ANZ site wordt de naamswisseling toegelicht. Het productaanbod (vooral beleggingen en verzekering) en het personeel van v/h ING blijft onveranderd. Maar dat oranje en die leeuw… helaas.

Lees ook:De kerk bad mee voor Nieuw Zeelandse rugbyers – en ‘t hielp
Lees ook:Hyundai’s joyride-commercial met klein jongetje in de ban
Lees ook:Deze advertentie over ING Car Lease is duidelijk genoeg toch?
Lees ook:Maori-billen maken reclame voor TravelEssence
Lees ook:De zeemeeuw, beachvolleybal in Specsavers-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.