Dit prachtige, spontane Engelse Charlie bit me and that really hurts-filmpje is reclame voor het medium YouTube. Wan wereldwijd -ik kan ‘t bijna niet geloven- totnogtoe 67,5 MILJOEN keer bekeken… De Pa (of ma) van de getroffen Engelandfan, en z’n kleine broertje, zou op basis van dit succes wat aan het bijverdienen zijn geslagen met de verkoop van Charlie-T-shirts. Maar misschien had hij of zij beter kunnen stoppen met filmen, jammer voor YouTube dan, want dat vingertje had er ook afgebeten kunnen worden…
Lees ook:Nestlé kaapt ‘Charlie bit my finger’ voor reclame babyvoeding
Lees ook:Serena Williams contra Moeder Natuur in Tampax-spotje
Lees ook:Charlie Brown zet reclamebureau op stelten vanwege de Kerst (spoof)
Lees ook:Wouke van Scherrenburg terug op de buis, in ING commercials
Lees ook:Charlie Hebdo moet blijven, daarom wat reclame
Het filmpje heet ‘Charlie bit me’,
en het is ook echt Charlie die bijt.
Groot gelijk, meteen veranderd. Dank, Nicole.