Waarom? Wie? Vraagtekens geplaatst achter logo’s multinationals

Eind vorige week zijn -even?- vraagtekens geplaatst achter de logo's van diverse bekende Nederlandse multinationale ondernemingen, Heineken, ABN Amro, KPN, KLM, Nationale Nederlanden en Philips. Tuin ik ergens in? Nee, geen nep, geloof ik. Dat vereiste heel wat voorbe- reidingen en is kortom een  behoorlijk professionele operatie geweest. Over reacties van de betrokken bedrijven hebben we nog niets vernomen en in de printmedia stond bij mijn niets erover, vreemd genoeg. Maar wie erachter zaten en vooral waarom het is gedaan, blijft ook onduidelijk. Vooralsnog. Ook DE SITE erachter, met de individuele filmverslagen biedt (nog) geen uitkomst. Maar die duidelijkheid  moet er komen, wat is anders de ''waarde'' van deze omvangrijke actie… Via Illegal Advertising (wie daar achter zit is ook een vraagteken).

Lees ook:Euro 08 campagne, maar niet over voetbal, maar over prostitutie…
Lees ook:Excuus-advertentie KPN over Franse mobiele storing
Lees ook:George W. Bush en kinky videosex: ‘Don’t pull out!’
Lees ook:Ik wil van mijn auto af-reclame op eenzame hoogte
Lees ook:Als je een eend zoekt moet je niet bij Autotekoop zijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.