Honda vertelt op site meer over Asimo, de mensrobot

Honda, the power of dreams. Wat dat bedrijf aan communicatie maakt, is altijd kwaliteit. Deze keer even geen aandacht voor die uitstekende commercials, maar voor Asimo, de mensrobot. ‘'We kijken 15 jaar vooruit'', zegt een van de ingenieurs in de INTERNETFILMPJES. Een dream machine, nee, een ''dream creator''. En ondertussen is de boodschap helder: Honda is bezig met de toekomst en wil daarmee verder gaan dan andere fabrikanten. Dat is goede reclame,

want die aandacht voor vooruitstrevende techniek moet toch wat zeggen over de kwaliteit van hun auto's, motorfietsen en motoren, is de redenering. Terzijde: maar wat was nu het moeilijkst met het maken van die robot, waaraan ettelijke jaren is gesleuteld en die een hoofdrol gaat spelen in een komende campagne van Honda? Het nabootsen van de ''gewone'' loopbewegingen.

 

Lees ook:Honda, The Impossible Dream wint Frans festival
Lees ook:Shell en Ferrari bewijzen 60 jaar liefde voor elkaar in race-commercial
Lees ook:Pandabeertje ‘verdwijnt’ in advertentie van Wereld Natuur Fonds
Lees ook:Wat automecaniciens haten: de duurzame Honda Civic
Lees ook:Kritiek op ‘respecteer de bestelwagen’-spot Honda Odyssey

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.