Honda, The Impossible Dream wint Frans festival

Honda, The Impossible Dream, een weinig spannende, wat langere commercial die het merk Honda in al zijn facetten neerzet -want Honda is meer dan auto's en motorfietsen- heeft de hoofdprijs gewonnen op het zesde reclamefestival van Meribel. Het -sneeuwloze- chique Franse wintersport oord werd bezocht door bijna 900 creatieven en adverteerders, overwegend Frans, maar ook afkomstig uit andere Europese landen. Zie het filmpje, gemaakt door Wieden + Kennedy (Andy Williams zingt), dat de Grand Cristal won, zie HIER.

Lees ook:Impossible Dream-spotje Honda na vijf jaar weer opgepoetst
Lees ook:Europese reclameprijzen Terugroepactie VW en Centraal Beheer-bus (van DDB)
Lees ook:De dames Jagger, Lenoir, O’Conner in kerstspot Marks en Spencer’s
Lees ook:Automobilisten moeten van Honda een ‘doen lijstje’ maken voor ‘t milieu
Lees ook:Honda, de doeners en ‘t milieu in prachtig animatiefilmpje

Eén reactie op “Honda, The Impossible Dream wint Frans festival

  1. Guy Sie

    Zo, daar zijn ze dan even laat mee op dat festival… Ik ben een Honda fan en die reclame heb ik volgens mij toch een jaar of 2 geleden voor het eerst gezien op een forum voor Honda-bezitters.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.