Albert Heijn volgt Plus Supermarkten op als ‘Official Partner’ Eredivisie

Albert Heijn is voor de komende drie jaar Official Partner, lees sponsor, van de Eredivisie. De samenwerking heeft een optie voor twee jaar verlenging. ,,Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid'', licht Sander van der Laan van AH (750 winkels), de overeenkomst toe. ''Voetbal vormt ook een ideaal platform voor spaaracties.” Eerder haakte Plus Supermarkten af vanwege de duur van het contract en de hoogte van het sponsor- bedrag.

Lees ook:Carlsberg wil 20% meer bier verkopen dankzij sponsoring EK Voetbal
Lees ook:Innovatie die bij jou begint verklaard in Philips-commercial
Lees ook:Noord Lease nieuwe hoofdsponsor FC Groningen
Lees ook:Aegon volgt ABN-Amro op als nieuwe hoofdsponsor van Ajax
Lees ook:Bank of Scotland vervangt Phanos als sponsor FC Utrecht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.