Reclamestunt verzekeraar FBTO: ‘Bokito-brillen’ uitgedeeld in Blijdorp

Leuk bedacht. Dankzij een speciale Bokito-bril hoeven Blijdorp-bezoekers niet meer bang te zijn voor de gorilla. Een verzekeraar -FBTO (bureau DDB Amsterdam), zie site, waar hun BokitoKijker te downloaden is- deelde gisterochtend vroeg in de Rotter- damse diergaarde duizenden 'Bokito-kijkers' uit aan bezoekers die de zilverrug kwamen bewonderen. Een reclame- stuntje, dat verze- kerd is van media-aandacht. De gratis bril, meldt De Telegraaf.nl, heeft glazen met weg- kijkende ogen en hele kleine kijkgaatjes zodat de gorilla's niet zien dat ze aange- staard worden. Volgens de verzekeraar een simpele manier om te voorkomen dat de apen zich geïntimideerd voelen. Bokito zit sinds zijn ontsnap- ping nog steeds in het binnenverblijf.

Lees ook:Specsavers pakt Pearle weer aan met vergelijkende reclame
Lees ook:Xlens terug in de reclame met andere claims rond dyslexie of leesproblemen
Lees ook:Blijdorp boos: Bokito-reclame van Beekse Bergen ‘stijlloos’ genoemd
Lees ook:Reclamestunt met all-in brillenprijzen van EyeLove
Lees ook:Tientallen bebrilde Nederlanders in ‘Goeie actie van Giel’-advertentie Pearle

2 reacties op “Reclamestunt verzekeraar FBTO: ‘Bokito-brillen’ uitgedeeld in Blijdorp

  1. Edgar

    Te uwer informatie, het was FBTO, die verzkeringsmaatschappij.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.