Borsten als meloenen en gebakken eieren in Frans spotje voor goede doel

Kan geen voetballen meer zien. Dan maar borsten, soort van ;-) . Voor de Breast Cancer Awareness Month eerder dit jaar kwamen de Franse fabrikant Carte Noire en het eveneens Franse reclamebureau BETC met BF’ers in een sociale campagne met hashtag #AuNomDesSeins (‘In De Naam Van Borsten‘). Bekende Fransozen dus,

zoals zanger Micky Green, ondergoedontwerper Chantal Thomass en zangeres/componiste Yelle. Allen poserend met iets dat hun favoriete bijnaam voor hun borsten vertegenwoordigt: meloenen, gebakken eieren, peren, washandjes enzo. Zelfs satellietschoteltjes. Dit alles gaat vergezeld van een pakkende, oorspronkelijke soundtrack gemaakt door Yelle, meldt bron Adweek. Met een serieuze boodschap aan het eind, natuurlijk: wacht niet met onderzoek tot het te laat is, ben je er vroeg bij dan kan borstkanker in 90% van de gevallen genezen worden.

Lees ook:Vet leuk? Of erg vrouw-onvriendelijk spotje stofzuiger LG?
Lees ook:Het leven dat Victor nooit zal hebben in AIDS-spotje
Lees ook:KLM vervangt Rabobank in top-3 Favoriete werkgevers 2015 met weer Shell en Philips
Lees ook:Peugeot stelt zich opnieuw aan ons voor met knappe animatiereclame
Lees ook:Mario Balotelli in kapperszaak Nike (EK Voetbal-inhaker)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.