Even lekker in de regen zitten op een JCDecaux-stoel

Stoelen Vondelpark JCDecauxDie foto, die is van gisteren. Toen was het nog droog in de hoofdstad. Maar woensdag is het alweer mooi buitenzitweer. Laten we hopen dat die leuke rode, verder reclameloze (!) Kom Es FF Lekker Zitten-stoelen er dan nog staan, op die zeven plekken in Amsterdam (want best leuk voor thuis, deze stoelen, op ‘t balkon of in de tuin ;-) ). Medewerkers van buitenreclame-exploitant JCDecaux -groot in Amsterdam, bedenker van een groots gebaar- hebben de stoelen op zeven locaties in Amsterdam geplaatst en verzamelen ze weer aan het eind van de week. En je mag ze verplaatsen… JCDecaux-baas René Witzel: “We hopen hiermee dat de Amsterdammers een ontspannen zomerweek tegemoet gaan. En mocht iemand liever op een andere plek zitten: de stoelen zijn ‘free to use’. Dus wie er liever mee aan de gracht wil zitten, kan dat rustig doen.” Als dat geen uitnodiging is om… Verder zwijgen we, haha. Het persbericht: ”Met de stoelen als rustpunt te midden van drukke (toeristische) en juist minder drukke plaatsen wil JCDecaux de leefbaarheid in de stad vergroten. Het aanbieden van stoelen aan het publiek is al jaren gebruikelijk in andere grote steden, zoals Londen en Parijs. De ervaring leert dat deze initiatieven een grote bijdrage leveren aan de leefbaarheid van een stad.”

Even ‘gewone’ reclame voor de Franse buitenreclame-exploitant: die heeft in vrijwel alle grote Nederlandse steden uitgebreide netwerken van Abri’s, Mupi’s®, Billboards en Zuilen.

Lees ook:Digitale buitenreclame in Amsterdam en Rotterdam van JCDecaux geclaimd als primeur
Lees ook:‘Witte fietsenplan’ onderdeel buitenreclame-deal
Lees ook:Magnum-ijs eerste reclameklant op Amsterdamse tram zegt JCDecaux trots
Lees ook:Staatsloterij zorgt met Oudejaarstrekking voor vuurwerk met buitenreclame
Lees ook:Met buitenreclame is het makkelijke scoren zegt JCDecaux

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.