Met buitenreclame is het makkelijke scoren zegt JCDecaux

Geestig, met heldere boodschap van buitenreclame- exploitant JCDecaux.  Dat bezig is aan de warming-up voor het komende sportjaar. Zeggen ze in een persbericht. Menig bedrijf had de afgelopen weken een eigen ‘scorebillboard’ met gepersonaliseerde boodschap voor de deur staan. Onder de noeBuitenrecle promomer ‘Met buitenreclame is het makkelijk scoren!’ reist het bedrijf door het land om adverteerders te attenderen op de unieke mogelijkheden van buitenreclame in 2014. Met deze ludieke actie wil JCDecaux benadrukken welke enorme scoringskans en bereik buitenreclame biedt in 2014, een jaar dat in het teken staat van de Olympische Winterspelen en het WK Voetbal. ”Met buitenreclame bij JCDecaux ben je zichtbaar waar het ertoe doet,” zegtBart de Vries, Commercieel Directeur. Door zichtbaar te zijn op toplocaties kan een merk haar koppeling met het WK of Sotchi overbrengen op een massapubliek. De Vries noemt buitenreclame het ‘laatst overgebleven massamedium’ maar licht dat helaas niet toe. ”En daarmee het ideale medium om in te haken op deze evenementen.” Hij moet natuurlijk zorgen dat er niet alleen inhakers op tv, online en in de dagbladen verschijnen.

PS Leuk blog, Reclamewereld?

Lees ook:Magnum-ijs eerste reclameklant op Amsterdamse tram zegt JCDecaux trots
Lees ook:Digitale buitenreclame in Amsterdam en Rotterdam van JCDecaux geclaimd als primeur
Lees ook:Dagbladen en buitenreclame in mediumtype-oorlogje
Lees ook:‘Witte fietsenplan’ onderdeel buitenreclame-deal
Lees ook:OS Sotchi drama Barnes-tweeling nu in spotje Guinness

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.