Op een gewone dag even rijdend je mobieltje bekijken

De ‘moeder’ van alle waarschuwfilmpjes tegen smsen, bellen en meer in de auto is alweer bijna zes jaar oud. ”Zie dit filmpje en je smst nooit meer rijdend in je auto,” kopte ik dat bericht. Geldt uiteraard ook voor mailen, Facebooken en Twitteren. Vandaag weer een heftige, It Can Wait. Nu van een commercial bedrijf, telecommer AT&T in de VS, gemaakt door reclamebureau BBDO New York. De dag begint zo

gewoon voor de zes betrokkenen. Onvermijdelijk weet je al van tevoren wat er gebeurt, als je deze nieuwe kop hebt gelezen. Daarom wordt de spanning langzaam opgebouwd in de mini-docu- en daar duurt wel even. Zelfs een minuut langer dan die eerder genoemde.

Maar in ieder geval: Ja, It Can Wait.

Lees ook:Internetspotje trekt apart aandacht voor boek Age of Conversation
Lees ook:Mooie nieuwjaarsboodschap rapper Haris Trnjanin in spotje Coca-Cola
Lees ook:Autosite Gaspedaal.nl mag advertenties concurrent Autotrack niet overnemen van rechtbank
Lees ook:ASN Bank-reclame voor goed bezig zijn in najaarscampagne
Lees ook:Er mist wat, in de nieuwe tv-commercial voor automerk Seat

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.