ongelooflijk hoog percentage! Belangrijkste boodschap: ”It’s not just a man’s disease.” Het spotje ‘Ceiling Crashers‘ -we vertalen dat maar even vrij door Glazen Plafond bestormers- heeft als afzender de American Heart Association en is door reclamebureau Deutsch gemaakt in de zendtijd van de Ad Council, een soort Sire. Het begin moet je op het verkeerde been zetten, en dat lukt zeker. Als Amerikaanse vrouwen wat te weten willen komen over preventie moeten ze naar de speciale site Go Red For Women (en in Nederland naar de Hart Stichting).
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag
Lees ook:Als je vriend belt tijdens het rijden, zèg er iets van
Lees ook:Amerikaanse First Lady Michelle Obama in anti-obesitas spotje
Lees ook:Het glazen plafond waar je wel onder wil zitten (van Peugeot)
Lees ook:Sekse, gender en kleur doen er niet toe zegt Ad Council met onthullend filmpje
Lees ook:‘Vroeg leren’ mooi vaderdagspotje Amerikaanse Sire