WTF! Rukreclame? ‘Sexy Fingers’ als spotje tegen AIDS

Haha,  het reclamebureau dat deze, uh, infomercial maakte verdient een medaille en psychiatrisch onderzoek, reageert een Amerikaans reclameblog. De creatie ‘Sexy Fingersvan reclamebureau JWT Paris maakte de animatie in opdracht van Aides, de Franse organisatie die AIDS bestrijdt en bekend staat om zijn extreme reclame-uitingen. Mag je zeggen ja, van deze, uh, rukreclame. Zegt AdFreak: ‘‘(…) it’s the whacked-out, borderline-pornographic animation that makes this ad special.” En op Osocio lees ik: “And now, with a finger, everyone most vulnerable to HIV can get tested is the key message in this new campaign from Aides.”

Lees ook:‘Make love, not war’ met bloot en nationale kleuren in veilige seks-promotie AIDES voor EK Voetbal
Lees ook:Willy de Lully gaat op vakantie in Frans anti-AIDS-spotje
Lees ook:Hadden onze mobieltjes ook maar zo’n ontvangst (Verizon)
Lees ook:BP’s eerste spotje na ‘de ramp’ gaat over OS ‘London 2012′
Lees ook:Stay awake with AXE Rise Shower Gel and keep up with your Brainy Girl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.