Willy de Lully gaat op vakantie in Frans anti-AIDS-spotje

Willy, the tourist with a lot of frequent-flier miles. Indefatigable and cute, he is a good reminder for all of us to stay safe.” AIDS loert overal, ook op reis oppassen, dus. Het Amerikaanse reclamebureau Goodby, Silverstein & Partners maakte deze geanimeerde infomercial voor de Franse AIDS-vechters . Werd binnen GS&P gemaakt door de Belgische topcreatief Erik Vervroegen, die eerder AIDES als opdrachtgever had toen-ie nog bij TBWA in Parijs actief was. Via Creative Review.

Lees ook:Veel ‘borsten’ en ‘penissen’ in aparte Franse anti-AIDS-filmpjes
Lees ook:Het leven dat Victor nooit zal hebben in AIDS-spotje
Lees ook:Graffiti-pikkie ging op jacht in damestoilet
Lees ook:Jongen laat lul zijn werk doen in Franse anti-Aids infomercial
Lees ook:WTF! Rukreclame? ‘Sexy Fingers’ als spotje tegen AIDS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.