‘Beware what you share’ leuze intercampagne VS

Beware what you share…” Lekkere kreet is dat in de Amerikaanse Zeg het met T-shirts-campagne voor een veilig internet. Welk land worstelt er niet met de vraag hoe je mensen kunt beletten persoonlijke of gevoelige informatie op internet te zetten. In Nederland hebben we campagnes gezien over veilig internetten, van XS4All en het Ministerie van Justitie. En is een initiatief van de Internetsafety Coalition van de AdCouncil, een soort Amerikaanse SIRE. Dus particulier. Niet omdat deze infomercial nou zo spectaculair is, maar gewoon om te laten zien hoe de problematiek in andere landen

met mediareclame wordt aangepakt. De AdCouncil: ”The Coalition’s goal is to help teens and their parents make smart, conscientious decisions in an increasingly digital world. The mission is straightforward – to join together in promoting safe, responsible Internet use through clear, consistent, research-based messages.” Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Barack Obama in spotje tegen drop-outs in Amerikaanse scholen
Lees ook:Smart-reclame neemt Bush, Clinton en Sadam weinig smart op de hak
Lees ook:Au. Om een perfecte ouder te zijn hoef je niet perfect te zijn
Lees ook:‘Veilig internetten’-campagne Postbus 51 start met spotje
Lees ook:P&G weer ‘s werelds Nr 1 adverteerder, LÓréal vervangt GM in top-3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.