Smart-reclame neemt Bush, Clinton en Sadam weinig smart op de hak

Worden we hier geswedhaad? Van de (Amerikaanse) Shedwa-site plukten we drie (Amerikaanse?) advertenties voor wagentje Smart, dat net nieuw is op de Amerikaanse markt. Ze nogal provocerend zijn voor een automobielfabrikant als DaimlerChrysler. De tekst boven die met George Bush luidt: ''Still looking for weapons of mass destruction. Not smart.'' En die boven Clynton: ''Interns and cigars. Not Smart.'' De derde, na de klik, met wijlen Sadam, heeft als tekst: ''Pissing off junior and senior Bush. Not smart.'' Open your mind, gebiedt Smart ons in de advertenties. Not smart, deze campagne, is het commentaar van het blog. Mee eens. Weinig smaakvol en niet eens zo geestig, daarom vast fake. 

Lees ook:‘Als je onze shitty cars niet koopt pakken we je geld toch wel’
Lees ook:Hitler, Sadam en Bush maken reclame voor Chinese condooms
Lees ook:Leuke voorbeelden: de Smart parkeer je overal (in de reclame)
Lees ook:Laatste reclametaboe sneuvelt bij American Apparel (haar)
Lees ook:Amerikaanse reclamecampagne tegen aanval Bush op Iran

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.