Mishandeling tienermeisje onderwerp hard Brits spotje

If you could see yourself would you see abuse?” Ze hebben het patent op harde overheidsspotjes, die Britten. Zeker als het gaat om kindermishandeling, in dit geval van tienermeisjes. Deze infomercial van de Home Office daar, zeg maar het Ministerie van Binnenlandse Zaken, is angstig realistisch en werd dan ook gefilmd door een bekende Britse regisseur, Shane Meadows. Dit alles om te boodschap er maar goed in te rammen: je kunt er wat doen, als het jou treft – hulp zoeken. Het filmpje maakt onderdeel uit van de breed opgezette, eind vorig jaar gestartte Together We Can End Violence Against Women and Girls-strategie van het ministerie en is gemaakt door reclamebureau Rainey Kelly Campbell Roalfe Y&R in Londen. Via Utalkmarketing.

Lees ook:Land Rover helemaal in de wolken met zijn Defender-model
Lees ook:25 jaar en nog ‘red hot’ – net als stewardessen jarige Virgin Atlantic
Lees ook:Marks & Spencer heet Magic & Sparkle in Kerstspotje
Lees ook:Dieren worden atleten in fraai Olympisch Spelen 2016-spotje BBC Sport
Lees ook:‘Stadion’ als sterke reclame-trailer BBC voor OS Londen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.