‘Niet iedere relatie heeft een happy end’ (anti-Aids spotje MTV)

Muziekzender MTV richtte in 2005 de Staying Alive Foundation op, om de verspreiding van Aids tegen te gaan. Een serie informercials werd gemaakt, vaak met zwarte humor. De vorige, met de rebellerende penis,  van reclamebureau Lowe Brussel, was geestig. Deze, van hetzelfde bureau, is ook van vorig jaar, maar heel anders. Dit filmpje zet je op het verkeerde been en huiveringwekkend. ‘Niet iedere relatie heeft een happy end‘ heet dit filmpje, via De Standaard Online.

Lees ook:IAB: mediareclame online met 40 pct gestegen in 2006
Lees ook:Liefdesspel via de mobiele telefoon in commercial over de LG Secret
Lees ook:LOL: recordpoging wereldrecord niet-knipperen …
Lees ook:‘John, je was fantastisch!’ Alcoholmisbruik kent geen happy ending
Lees ook:Eng. Dat vinden kids VS van McDonald’s nieuwe Mascotte ‘Happy’

0 reacties op “‘Niet iedere relatie heeft een happy end’ (anti-Aids spotje MTV)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.