Lindsay Lohan nieuwe reclamegezicht van campagne over doofheid

Lindsay Lohan is het nieuwe gezicht voor de 'Hear the world'- campagne. Dat laat de organisatie weten op de website van de campagne. De 21-jarige actrice treedt hiermee in de voetsporen van sterren als Amy Winehouse, Joss Stone, Annie Lennox, Harry Belafonte en Plácido  Domingo. Dat meldt Trouw op basis van een bericht van Novum. Rockster Bryan Adams, die ook als fotograaf aan de weg timmert, heeft de foto's voor de campagne gemaakt. Alle sterren staan op de foto met één hand achter het oor, alsof ze moeite hebben te horen of te luisteren. De organisatie is zeer enthousiast over het ambassadeurschap van het jonge talent. "Er is geen ontkomen aan de kracht van de ster van Lindsay Lohan", staat op de website. De campagne, georganiseerd door gehoorapparatenfabrikant Phonak,wil door het inzetten van sterren mensen bewust maken van de sociale en
emotionele impact van de teloorgang van het gehoor. Tien procent van de
wereldbevolking heeft krijgt hiermee te maken, waarschuwt de
organisatie, aldus Trouw.

Lees ook:Lindsay Lohan maakt onbetaald reclame voor Red Bull
Lees ook:Blote borst Lindsay Lohan als reclame speelfilm Liz & Dick
Lees ook:Modereclamecontract Jill Stuart bijna verspeeld door Lindsay Lohan
Lees ook:Trouw-spotje mikt op waarheidszoekers: ‘Wie denkt, twijfelt’
Lees ook:Sneue Lindsay Lohan moet wat bijverdienen met spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.