FNV zet radiospots en advertenties in voor ledenwervingscampagne

Donderdag a.s. gaat de ‘'brede'' ledenwervingscampagne van FNV Vakcentrale ''live'' via radiospotjes, advertenties in de gedrukte media, een actiewebsite en is er ook een gratis nummer voor informatie. En vergeet niet: een prijsactie. Onder het motto ‘Power to the'… -bekend van John Lennon's beroemde song- bieden alle aangesloten bonden werkend en niet-werkend Nederland een lidmaatschap aan voor zes maanden tegen 25 euro. Om kennis te maken en te zien

wat de FNV te bieden heeft. Power to… is een FNV-brede campagne. Uit onderzoek blijkt dat mensen wel bekend zijn met de FNV, maar meestal onbekend zijn met het feit dat de FNV uit meerdere specifieke bonden bestaat. Ze zijn ook onbekend met de andere activiteiten van de FNV zoals belastinghulp, loopbaanadvies en diverse financiële voordelen van het FNV-lidmaatschap. De campagne zal zich daarop richten.

Met de onthulling van een Power To-steigerdoek op het FNV-gebouw in Amsterdam door FNV-voorzitter Agnes Jongerius is gistermiddag het startschot voor de campagne gegeven. s

 

 

Lees ook:Ditmeijer: ‘Schweinsteiger draait meestal open naar rechts’
Lees ook:‘Grijze mannen in pak werken niet: reclame VVD ‘t best’
Lees ook:Poep spotje moet bewustzijn darmkanker verhogen
Lees ook:Slechts 10% Nederlanders wil extra betalen voor reclamevrije omroep
Lees ook:Artzen zonder Grenzen adverteert om geld voor ebola-strijd op te halen

Eén reactie op “FNV zet radiospots en advertenties in voor ledenwervingscampagne

  1. Sjaak

    NO POWER TO THE PEOPLE zou een leuke campagne zijn voor de PvdA, die draaikonten daar in den Haag!!!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.