Aandacht voor zelfmoord in Britse commercial

Een indringende COMMERCIAL, zoals Adfoblog zegt, vestigt de aandacht op zelfmoord. Opdrachtgever is de Britse hulporganisatie CALM, dat staat voor the Campaign Against Living Miserably. Iedereen van 15-35 jaar wordt bijgestaan met hulp. De commercial, gemaakt door reclamebureau Ogilvy in Londen, blijkt een dubbele boodschap te hebben.

Lees ook:Man met capuchon lijkt bedreigend, maar wil iets anders, dood zijn
Lees ook:Dell trots op hulp aan beroemde bedrijven in nieuw spotje
Lees ook:Dag in het leven van een Audi-rijder op Le Mans (filmpje)
Lees ook:Meisje naait lippen dicht in Britse campagne tegen digitaal pesten
Lees ook:Droogteslachtoffers in Afrika onderwerp ‘stille ramp’-advertentie Rode Kruis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.