Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) van een … topvoetbalclub. Kijk, dat zou nou navolging verdienen in Nederland, waar we in de ban lijken van ”blinde tyfushonden” en ”anti-huftercampagnes.” Onlangs bleek FC Barcelona bereid om jaarlijks ongeveer anderhalf miljoen euro van de normale verdiensten opzij te zetten voor UNICEF. Hier het eerste resultaat van de samenwerking van Unicef met ‘’meer dan een club.’’ Excuses voor de povere kwaliteit van het YouTube-filmpje. De bedoeling is dat de commercial over de hele wereld wordt uitgezonden. PS Als voetbal bonus, nog meer BARCA-reclame.
Lees ook:Kylie Minogue introduceert haar Showtime-geurtje in commercial
Lees ook:Sprookjeshuwelijk maar niet heus in infomercial Unicef en Bridal Musings
Lees ook:Nederlander pikt kinderarbeid niet, in Nederland: steun Unicef
Lees ook:Voetbalfans ‘boos’ na Wimbledon-spotje Fox Sports
Lees ook:‘Ik heb mijn bonus ingeleverd’ – bumpersticker van Boomerang.