Hyundai Tucson, tough girl, schorpioen en de reclamewaakhond

De ‘'Pretty But Tough''-campagne voor Huyundai Tucson moet de SUV in Zuid-Afrika een ander, seksier imago geven, en dat lukt aardig. Maar niet meer met deze commercial, die onlangs door de reclamewaakhond aldaar acuut de ban werd gedaan. Meldt Rejected Online. Terwijl-ie zo onschuldig lijkt. Geen seks, geen bloot zelfs, geen zelfmoordpoging. Maar ‘'ecologisch onverantwoord'' en vooral gevaarlijk -stel dat kinderen ook zo een schorpioen te lijf zouden gaan. Huyndai verzint wel weer wat anders. Misschien toch maar met seks erin?

Lees ook:Sex verkoopt vooral auto’s goed: 23 spots geselecteerd
Lees ook:Geraamtes bedrijven sex als vreemde reclame Tulipan condooms
Lees ook:Moslimreclame: mannen zijn insecten, vrouwen lollies, draag sluiers!
Lees ook:Laat je niet afleiden-reclame: ‘Hallo jongen, met je moeder’
Lees ook:Spotje over vrouw-in-’t-bad op ‘slechtste reclameblog’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.