Van Jumbo tot Unox: Gouden Loekie top-10 tweede kwartaal

De tweede groep van 10 kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki van dit jaar zijn bekend, zo meldt organisator Ster, reclameverkoper van de Publieke Omroep. De selectie van apri-juni -zie ze hier- bevatte liefst drie spotjes van Jumbo, gemaakt door reclamebureau Alfred International. Ze zijn getiteld Lekker naar buiten, Pasen en Racedagen (met Max Verstappen). De overige zeven geselecteerd voor kwartaal 2 zijn, in willelkeurige volgorde: Centraal Beheer Achmea (Rapper van reclamebureau DDB& Tribal), Klaverblad Verzekeringen (Koffieautomaat, reclamebureau BVH Rotterdam), Unox (Bierbommetjes, bureau TBWA\Neboko), SNS Bank (TV metaankoopverzekering/Bennie, bureau FHV BBDO), Telfort (Meenemen, bureau N=5),  Mentos (Contact maken, bureau BBH London) en TUC (Alles-Kan Land, verantwoordelijke reclamebureau onbekend).

Zoals eerder gemeld is de opzet veranderd en speelt het publiekspanel van GfK een veel grotere rol. Dat ‘representatieve’ en ‘onafhankelijke’ panel kiest de tien leukste/beste commercials en doet dat elk kwartaal. Hoe werkt het: zie hier.

Lees ook:Bierbommetjes voor kampioenen van de derde helft in spotje Unox
Lees ook:Bennie Jolink strijdt tegen keuzemenu’s en robots in spotje SNS
Lees ook:Gouden Loekie top-10 eerste kwartaal bekend: van Audi en Bol tot Lidl en Specsavers
Lees ook:De KusCam: potje online zoenen met hottie dankzij Mentos
Lees ook:Bennie Jolink maakt nu reclame voor ‘Aankoopverzekering’ SNS Bank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.