Nomineren voor de Loden Leeuwen 2014 gestart

[UPDATE: zie nieuwer bericht] Het einde van het jaar is in zicht en dus is het weer tijd voor de Loden Leeuwen 2014 (en de Gouden Loeki 2014, trouwens). Welke commercial was diLoden Leeuwt jaar het meest irritant, vraagt ons Tros Radar wederom. En welke reclamemakende BN’er verdient het beeldje? Laat Tros Radar met oog op deze verkiezing weten welke filmpjes dit jaar op de shortlist moeten; nomineren kan via hier. Als de reacties op de LL-site een graadmeter zijn maken de broertjes Coronel (AllSecur) een goeie kans op een Loden Leeuw en Siemens (die wasmachine-schreeuwers) en ‘die irritante man’ Specsavers ook, evenals die dikke man van Tele2, het HoyHoy-spotje en die laatste van Ohra, met die domme man met dat blauwe oog. Vorig jaar gingen de Loden Leeuwen naar BN’er Maarten van der Weijden en Bonprix. Dat jaar zijn er volgens de organisatoren bijna 75.000 stemmen uitgebracht voor de Loden Leeuw 2013.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Nomineren Loden Leeuwen 2015 kan nog steeds
Lees ook:Nu stemmen op nominaties Loden Leeuwen 2014
Lees ook:Tros/Radar vraagt inzendingen voor Loden Leeuw 2012
Lees ook:Suggesties? Tros Radar: vanavond aandacht voor Loden Leeuw
Lees ook:Loden Leeuw: 12 ‘meest irritante spotjes’ in voorselectie Tros Radar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.