Gouden Loeki’s april-nominaties: kiezen uit longlist van 10

LAATSTE DAG! Je kunt weer stemmen in de Gouden Loeki 2012-verkiezing, op de longlist van tien van de maand APRIL van door de STER geselecteerde leukste/beste commercials. Die is samengesteld op basis van onderzoek van Intomart/GfK (zie overlees over methode). Van die tien gaan er, zoals gebruikelijk, drie als maandnominaties door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december. De 10 commercials kunnen op de GL/WLR-site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd. Dat kun je doen begin juni. Ze zijn, in willekeurige volgorde: Marloes-Nick & Simon/NS (reclamebureau DDB), Lachbaby/Bol.com (Etcetera), Joggen/Amstel (Doom & Dickson), Ik hoop dat ik geen meisje ben/Plan (Grey), Begin je eigen winkeltje/Albert Heijn (TBWA\Neboko), Neem geen hond/Hondenbescherming (bureau onbekend meldt STER), Reborn-Charlie Sheen/Bavaria (Selmore), Schademanager/Nationale Nederlanden (JWT, v/h Ubachs Wisbrun JWT), Wie belt er nou nog/Hi (FHV-BBDO) en Kick in the Mix/Pepsi (BBDO in VS). De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). De maart-shortlist van drie staat hier, de uitslag van de GL-2011/verkiezing staat hier.Over de meting: Het onderzoek naar de top-10 beste/leukste commercials van onderzoekbureau Intomart GfK vindt maandelijks plaats onder n=500 personen van 15 jaar of ouder, door middel van een online vragenlijst. Het onderzoek vindt plaats na afloop van iedere maand, zodat alle nieuwe commercials van de maand ervoor, gemiddeld ongeveer 100, meegenomen kunnen worden in het onderzoek. Zie hier meer over STER’s meting-methode.

Lees ook:Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s augustus-nominaties
Lees ook:Gouden Loeki’s juli-nominaties: kiezen uit longlist van 10
Lees ook:Gouden Loeki’s maart-nominaties: kiezen uit longlist van 10
Lees ook:Gouden Loeki’s juni-nominaties: kiezen uit longlist van 10
Lees ook:Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s november-nominaties

Eén reactie op “Gouden Loeki’s april-nominaties: kiezen uit longlist van 10

  1. Marcel

    Ben erg benieuwd hoe lang klassieke commercials blijven verschijnen. Gelukkig hebben steeds meer adverteerders het door: niet schreeuwen, meer humor en vooral inhoud brengen! Tja, op sommige vlakken loopt b2b marketing toch echt voor op b2c..

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.