Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s augustus-nominaties

Je kunt weer stemmen in de Gouden Loeki 2012-verkiezing, op de longlist van tien van de maand AUGUSTUS van door de STER geselecteerde leukste/beste commercials. Die is samengesteld op basis van onderzoek van Intomart/GfK (zie overlees over methode). Van die tien gaan er, zoals gebruikelijk, drie als maandnominaties door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december. De 10 commercials kunnen op de GL/WLR-site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd. Dat kun je doen tot begin september. Ze zijn, in willekeurige volgorde: Speedboat/Centraal Beheer en Londen Centraal/NS (DDB), Joy/Insecten/Chevrolet Aveo (reclameburea onbekend volgens STER), Magic/Dove (idem), Klassikaal Studeren/LOI en Peijnenburg/Tussendoor (N=5), Cliniclowns (Imagine) en drie van Albert Heijn, van reclamebureau TBWA\Neboko: Braadworsten middag, Plak een joker bij en Ik neem er tien. De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). De uitslag van de GL-2011/verkiezing staat hier.Over de meting: Het onderzoek naar de top-10 beste/leukste commercials van onderzoekbureau Intomart GfK vindt maandelijks plaats onder n=500 personen van 15 jaar of ouder, door middel van een online vragenlijst. Het onderzoek vindt plaats na afloop van iedere maand, zodat alle nieuwe commercials van de maand ervoor, gemiddeld ongeveer 100, meegenomen kunnen worden in het onderzoek. Zie hier meer over STER’s meting-methode.

Lees ook:Gouden Loeki’s maart-nominaties: kiezen uit longlist van 10
Lees ook:Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s september-nominaties
Lees ook:Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s oktober-nominaties
Lees ook:Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s november-nominaties
Lees ook:Gouden Loeki’s februari-nominaties: kiezen uit longlist van 10 commercials

0 reacties op “Stemmen: 10 op longlist voor Loeki’s augustus-nominaties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website