Gouden inhaak-competities EK Voetbal en OS van start

De Gouden Inhaakmedailles 2012. In samenwerking met STER en Adformatie organiseert Strating Active Marketing weer de verkiezing van de beste inhakers rond de grote sportevenementen in 2012: het EK Voetbal en de Olympische Zomerspelen in Londen, meldt vaksite Adformatie. Het gaat om vakprijzen èn publieksprijzen. Bij de competitie beoordeelt een deskundige vakjury inhakers op originaliteit in de categorieën Print (dagbladen, magazines/overig), Radio/TV en Promotioneel. Voor het EK Voetbal en de Olympische Spelen worden aparte jureringen gehouden. Winnaars in elke categorie winnen de Gouden Inhaakmedaille. Online kan worden meegestemd. Er is een aparte prijs voor de publiekswinnaar(s) en een extra creative award voor het ‘echte’ inhaken via RTV en print op ‘actualiteit van gisteren’. De jury kent in de aanloop naar de eindjurering nominaties toe die in elk geval een eervolle medaille verdienen. Bureaus en opdrachtgevers kunnen via de site zelf campagnes insturen en de jury neemt zelf de vrijheid gesignaleerde inhaakactiviteiten voor te dragen. Peter Strating, eerder op dit terrein ook al actief met de organisatie van de Gouden Inhaakmedailles 2000, 2004, 2006, 2008, 2010 en de Gouden Schaats (Elfstedentochten ‘85, ‘86, ‘97), is bezig met het samenstellen van de jury, aldus Adformatie.

Lees ook:Uitreiking Gouden Inhaakmedailles (WK Voetbal, OS Vancouver) op 24 september
Lees ook:Voor Gouden Inhaakmedailles (WK Voetbal, OS Vancouver) zijn 23 nominaties bekendgemaakt
Lees ook:Verkiezing Gouden Inhaakmedailles rond Olympische Winterspelen en WK Voetbal
Lees ook:Gouden Inhaakmedailles naar Rabobank, D-reizen, C1000 (2x), McDonald’s, Nike, NS en Heineken
Lees ook:Gouden Inhaakmedailles uitgereikt: Bavaria 2maal goud

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.