Folder Kruidvat wint publieksreclameprijs Gouden Deurmat

Nou zeg, het publiek heeft geen smaak. Wat is hier nu mooi, apart of zelfs erg goed aan… Maar misschien is die constatering juist een enorm compliment voor de winnaar. Kruidvat heeft de Gouden Deurmat gewonnen. Dat is de publieksprijs voor de folder. Daarmee liet Kruidvat medegenomeerde en winnaar van vorig jaar BlokkeKruidvat folder prijs 10r achter zich, evenals Gamma. Er was ook door specialisten gekozen vakprijs, die naar Karwei ging. De prijzen werden onlangs bekend gemaakt tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame. De winnaar van de Gouden Deurmat komt naar voren uit het jaarlijkse onderzoek naar de folder. Thuis Binnen Bereik meet aanbod, bereik en respons van folders. En dat is weer een initiatief van de DDMA Businessgroep Verspreidingen.

Lees ook:Gamma, Hema en Karwei op voor (vak)prijs beste reclamefolder
Lees ook:Jan Linders en Lidl winnen Beste Folder Awards 2014
Lees ook:Dirk doet weer grappig, nu met pindakaasreclame Calvé
Lees ook:Veiligheidswaarschuwing over Playing Kids zwemvleugels van Kruidvat
Lees ook:Nederlanders hecht aan huis-aan-huis reclamefolder vanwege aanbiedingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.