Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor april

Gouden Loeki 08 beeldjeGouden Loeki 2010. Er kan er weer een top-3 worden gekozen uit de volgende, in april uitgezonden en door de STER geselecteerde longlist van 10 spotjes. Elke maand worden de drie leukste/beste genomineerd, die doorgaan naar de pre-finale in december dit jaar, wanneer er uit 36 spots wordt gekozen welke vijf daarvan naar de definitieve finale gaan, diezelfde avond). STEMMEN en de spotjes zien kan HIER bij de STER. Volgende maand maken de reclameverkopers van de Publieke Omroep de uitslag bekend. Stemmen kan t/m 25 mei. De 10 van april, niet in een bepaalde volgorde: Corso/Albert Heijn (reclamebureau TBWA\Neboko), Sportschool/LOI (N=5), Dog/Citroën C3 (Euro RSCG Milan), Snelheid bebouwde kom/RVD/PB 51 (bureau onbekend, zegt STER), Hypotheek/Delta Lloyd (LoweDraft), Mickey Rourke/Bavaria (Selmore), Magic Sword/Snickers (BBDO Canada), Bertha/C1000 (Y&R Not Just Film), Edwin Evers/Beter Horen (N=5) en Originals/Adidas (Sid Lee, Canada). Mobiel stemmen via m.ster.nl.

[NB: 2009-uitslag staat hier]

Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spotjes voor september
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spots maand januari
Lees ook:Beter Horen, Bavaria en LOI: april-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spots voor maart
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor juni

2 reacties op “Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor april

  1. Hans Bremmer

    LS

    Dit is mijn eerste ervaring met “bloggen” , ziet er goed uit! Veel informatie. Moet alles eens rustig doornemen. Mis bij de links alleen nog het niks-genootschap?
    Met groet
    Hans Bremmer

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Hans: Neem je tijd Hans ;-) Leuk dat je even ‘langs kwam.’ Een link naar Niks heb ik niet gedaan omdat het niet echt een reclame-organisatie is.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.