Gouden Loeki 2010. Er kan er weer een top-3 worden gekozen uit de volgende, in januari uitgezonden en door de STER geselecteerde longlist van 10 spotjes. Elke maand worden de drie leukste/beste genomineerd, die doorgaan naar de pre-finale in december dit jaar, wanneer er uit 36 spots wordt gekozen welke vijf daarvan naar de definitieve finale gaan, diezelfde avond). STEMMEN en de spotjes zien kan HIER bij de STER. Volgende maand maken de reclameverkopers van de Publieke Omroep de uitslag bekend. De 10 van januari, niet in een bepaalde volgorde: Cyberlokker/Meldpunt Kinderporno (reclamebureau onbekend, zegt STER, vreemd!), LOI/Bouwkeet (N=5), Aardige mensen/SIRE (Pubicis), World Tennis Tournament/ABN-Amro Richard Krajicek en McDonald’s/Sneek en Unox/Ouderwets schaatsen (alle drie van TBWA\Neboko), Bol.com/Uitverkoop (Etcetera), DAS/Konijntjes (bureau onbekend, zegt STER, vreemd!), Belvilla/Zwemmen (LeukWerkt Worldwide) en tenslotte Spa Reine Splash/Octopus (Duval Guillaume Brussel). Via m.ster.nl is mobiel stemmen ook mogelijk.
Lees ook:McDonald’s, ABN-Amro en SIRE: januari-nominatie Loeki
Lees ook:Gouden Loeki 2010: 10 spots februari in maandverkiezing
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor april
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spots voor maart
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor mei
Dat BelVilla-filmpje schijnt van Leukwerkt te zijn.
Klopt, heb ‘t even gecheckt. Dank voor tip, sil. Het is toch wel heel erg vreemd dat de STER niet de moeite neemt om die paar bureaus op te sporen, via hun mediabureaus of zo.