Beyoncé volgt Nicki Minaj op als ‘merkambassadeur’ Pepsi

In de VS heeft Pepsi superzangeres Beyoncé ingeschakeld als nieuwe merkambassadeur, en dat is meer dan reclame-uithangbord. Want in de deal, zo meldt AdAge, is er sprake van een ‘ware creatieve en internationale samenwerking om fans, consumenten en retailers bij beide merken te betrekken.” Dus bij Pepsi èn bij Beyoncé. Meldt AdAge. De zangeres wordt niet meer gesponsord, maar is partner in business geworden. Zo omschrijft Pepsi het zelf: ”The Beyoncé partnership is the lead example of how Pepsi is pioneering a new way for brands to engage with musical artists, moving from sponsor to partner.” Beyoncé werkt mee aan al het promotiemateriaal dat valt onder de samenwerking en verschijnt uiteraard in advertenties, maar ook in winkelreclame. Begin volgend jaar zal ze naar verluidt optreden in een ‘Moment 4 Life‘-commercial die de hele wereld over zal gaan. Net als die van haar voorgangster Nicki Minaj deed. Tijdens de Super Bowl halftime show in de VS volgend jaar februari, die wordt gesponsord door Pepsi, zal Beyoncé ook optreden.

[PS]

Lees ook:Beyoncé zingt ‘Mirrors’ in swingende commercial Pepsi
Lees ook:Nicki Minaj debuteert in Pepsi’s eerste internationale tv-spot
Lees ook:Cindy Crawford ge-emojificeerd in spotje Diet Pepsi met knipoog naar klassieker
Lees ook:Samsung maakt Beyoncé reclamegezicht Ultra Music F300 mobiel
Lees ook:‘Klimaatstraatfeest’ op 29 mei 2010 aangekondigd in dagbladadvertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.